Hoe krijg je dunnere bovenbenen?

Hoi! Ik ben blij met mijn lichaam, mooie buik en armen, alleen mijn bovenbenen zijn een beetje breed. Hoe krijg je deze dunner? Door veel water te drinken helpt het sowieso al, maar wat voor oefeningen helpen nog meer die je thuis makkelijk kunt doen? En hoe zorg ik dat mijn gewicht zo blijft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
http://fitvillains.tumblr.com/post/7934677568/why-losing-weight-wont-change-your-shape-and-other
lees dit ook eens. Kan niet zomaar.

Antwoorden (1)

Je kunt het beste oefeningen doen. hier kunnen ze je goed bij helpen bij een sport/fitnisschool. als je toch per ce thuis oefeningen wil doen kun je op je zij gaan liggen en 1 been omhoog te doen en deze 10 seconden omhoog te houden. Ga daarna op je andere zij liggen en doe je andere been omhoog. herhaal deze oefeningen meerdere malen. ook is fietsen erg goed tegen dikke bovenbenen. Maar verwacht niet te veel, dikke bovenbenen zijn nou eenmaal moeilijk weg te krijgen.