Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je dunnere bovenbenen?

Hoi! Ik ben blij met mijn lichaam, mooie buik en armen, alleen mijn bovenbenen zijn een beetje breed. Hoe krijg je deze dunner? Door veel water te drinken helpt het sowieso al, maar wat voor oefeningen helpen nog meer die je thuis makkelijk kunt doen? En hoe zorg ik dat mijn gewicht zo blijft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
977
Ritsuka
11 jaar geleden
http://fitvillains.tumblr.com/post/7934677568/why-losing-weight-wont-change-your-shape-and-other
lees dit ook eens. Kan niet zomaar.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt het beste oefeningen doen. hier kunnen ze je goed bij helpen bij een sport/fitnisschool. als je toch per ce thuis oefeningen wil doen kun je op je zij gaan liggen en 1 been omhoog te doen en deze 10 seconden omhoog te houden. Ga daarna op je andere zij liggen en doe je andere been omhoog. herhaal deze oefeningen meerdere malen. ook is fietsen erg goed tegen dikke bovenbenen. Maar verwacht niet te veel, dikke bovenbenen zijn nou eenmaal moeilijk weg te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding