Wat te doen aan vocht achter oren ?

Neusspray schijnt het wondermiddel hier tegen te zijn. Maar na mislukte pogingen geloof ik daar niet meer zo in..
Nu vandaag bij de dokter geweest, en nu een totaal andere neusspray gekregen, die ook werkt voor allergie.
Want doordat ik steken in mijn oor heb (vocht) en ook een dichte keel zomers/winters is nu schijnbaar dat het..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Vocht achter de oren verdwijnt in de meeste gevallen vanzelf, als dat niet het geval is en neusspray helpt niet, is het verstandig je door je huisarts door te laten verwijzen naar een KNO arts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het vocht zit achter je trommelvlies, in het middenoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze kan in overleg met jou, ook bij volwassenen trommelvliesbuisjes plaatsen.
De ingreep duurt ongeveer tien minuten en vindt plaats tijdens dagbehandeling. Eerst krijg je een plaatselijke verdoving en daarna maakt de KNO-arts via de gehoorgang een gaatje in je trommelvlies. Het slijm of vocht wordt weggezogen en daarna plaatst hij een kunststof buisje in het gaatje. Dit trommelvliesbuisje is uitwendig niet te zien. En komt vanzelf weer uit je oor.

Andere antwoorden (1)

Gewoon naar de KNO-arts gaan.
De KNO-arts kan je prima verder helpen.
Waarschijnlijk heb je gewoon een infectie bij je trommelvlies.

Sterkte