Wat is de oorzaak dat sommige mensen hun tampon door artsen moeten laten verwijderen?

Een kennis had kortgeleden voor het eerst een tampon gebruikt, waarna ze die er niet meer uitkreeg. Deze moest in het ziekenhuis verwijderd worden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De oorzaak kan zijn dat men het touwtje vergeet, en dan krijg je hem er niet meer uit...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe kun je het touwtje vergeten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou dat kan het is mij ook wel eens gebeurt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar wat bedoel je met een touwtje vergeten? Bedoel je niet een tampon vergeten? Maar dan nog, dan kun je die tampon er nog steeds uithalen? Een touwtje vergeten kun je alleen zo dat je vergeet het touwtje er aan te hangen maar het zit er gewoon aan vast. Dus: wat bedoel je precies?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aan de tampon zit een touwtje wat je los moet maken en dan de tampon inbrengen .. Als je het vergeet zit de tampon dus binnen met touwtje .. Volgezogen .. Nou ik kan je vertellen dat je die er niet uitkrijgt al ga je er met 4 vingers in, hij moet echt verwijderd worden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok dus je antwoord is: de oorzaak kan zijn dat je het touwtje vergeet LOS TE MAKEN. Nu snap ik het tenminste ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
yep...

Andere antwoorden (3)

Het touwtje kan (per ongeluk) afbreken. Dan krijg je 'm zelf er echt met geen mogelijkheid meer uit.
Amadea
11 jaar geleden
Misschien de tampon verkeerd ingebracht, zodat het touwtje onbereikbaar wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Te diep en of touwtje wat afbreekt. Kan je ook vertellen, dat het erg vies kan ruiken als je te lang wacht om naar de dokter te gaan!