ik heb pijn aan mijn linker boven been ik denk dat het mijn lies is?

Ik heb heel veel pijn als ik gewoon lig dan voel ik niets alleen soms percies kloppen op mijn been het is gistere gebeurt toen ik aan het voetballen was (daardoor heb ik ook mijn westrijd niet kunnen afmake.)ik dacht dat het wel over ging na het slapen maar voel nog altijd pijn. Als ik mijn linker been gestrekt ophef dan doet het meer pijn dan dat ik mijn been buig en ophef.ik kan niet lopen.
ik kan zelfs niet stappen na 30 meter voel ik de pijn terug.

Ik ben 13 dus sorry voor schrijf fouten :(

Toegevoegd na 1 minuut:
Weten jullie wat dit is. Of waardoor dit gebeurd is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zal naar de huisarts gaan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ga even langs de fysiotherapeut

Andere antwoorden (1)

Wat het is kunnen we hier niet opmaken,dus indien morgen niet beter ,best eens je huisarts consulteren.
fremar