Nee, bij kleine hoeveelheden niet.
Tenzij je even 10 paracetamols gaat slikken.
Maar het enige wat er gebeurd is dat de paracetamol niet meer optimaal werkt na het nuttigen van Alcohol.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Normale hoeveelheden niet, 1 of 2 glazen dus. Paracetamol en veel alcohol kan leverbeschadiging veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, bij normaal gebruik is dat geen probleem:
---------------------------------------------
Paracetamol en alcohol: Normaal gebruik van alcohol is geen probleem. Mensen die overmatig alcohol gebruiken hebben door Paracetamol meer kans op leverbeschadiging.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat helpt goed tegen de hoofdpijn die je soms krijgt na het consumeren van alcoholhoudende dranken.
Voor je lichaam is het beter om allebei niet te nemen maar voor je geest kan alcohol verhelderend werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
alcohol dat verhelderend werkt voor je geest ?!?!?!?!
dat is totaal nieuw voor mij!
sterker ..... , het is PURE ONZIN! alcohol zorgt er juist voor dat de geest VERNAUWD. zie de tekst die ik letterlijk heb overgenomen van de hieronder genoemde site: Verdoving hersenen:
De alcohol verdooft de hersenen. Dit heeft allerlei effecten op je stemming en gedrag. Zo vallen remmingen weg, vermindert je geheugen en concentratie en verdwijnt je zelfkritiek. Hoe meer je drinkt, hoe sterker de effecten. http://www.alcoholinfo.nl/index.cfm?act=esite.tonen&a=2&b=11&c=18 daarom een min. (dit doe ik niet snel)