wat gebeurt na 30 dagen stopen met bio t afslank?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik wil graag eenmalig de bio t slank 30 dagen proberen maar wat als ik daarna stop kom ik dan weer aan?
of wat gebeurt er in mijn lichaam?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb bio 30 days een maand gebruikt was wel afgevallen maar daarna kwam ik wel weer aan maar dat kwam gewoon dat ik weer ging snoepen.
als je gewoon op je eten let en goed beweegt dan kom je volgens mij niks daarna aan.

Ik heb trouwens 2 maanden later weer 1 maand bio 30 days gebruikt en toen viel ik weer af ben zo 7 kilo in totaal kwijt geraakt.

Hoop dat je hier wat aan heb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je gaat dieeten, val je af. Als je dan weer normaal (meer) gaat eten, kan het zijn dat je aankomt. Dit kun je voorkomen door te gaan sporten, en letten op wat je eet. Eet regelmatig (3 maaltijden, 2 a 3 (gezonde) tussendoortjes), beweeg ook regelmatig (3x per week anderhalf uur).