Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar is de smile tandpoeder gebleven?

Enige jaren geleden hadden ze een poeder in de winkels om je tanden mee te poetsen, het is in geen DA of Kruidvat meer te verkrijgen. Waar is het gebleven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De poeder wordt inderdaad niet meer gemaakt. De pasta van smile bestaat nog wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Tegenwoordig moet je zelf smilen;-) en met gewone tandpasta poetsen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die tandpoeder is nog gewoon te koop in o.a. Trekpleister, Kruidvat, Etos enz. enz.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik koop het ook nog gewoon bij de diverse drogisten!
Een winkel specifiek kan ik niet vinden. Wel een wat ouder forum waarin staat dat het verkrijgbaar is bij de etos. Is het proberen waard.
Verder kan je het bij de bron op internet bestellen. Hoef je niet eens de deur uit om te zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen ik een kind was hadden we tandenpoetspoeder. Was geloof ik van het merk Dettol. Een jaar of 6 geleden zag ik dat tot mijn stomme verbazing in zo'n soort Euroland-winkel in Turkije. Wel een ander merk. Ben bang dat het in Nederland helemaal niet meer te krijgen is.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Ik werk zelf in een drogisterij (in Roosendaal) en heb afgelopen vrijdag nog smile tandpoeder beveiligd en in het vak gezet.
Probeer het bij een kleine drogisterij, wij bestellen ook speciale artikelen voor klanten die we niet in het assortiment hebben. Groothandel kan het vast wel leveren...die van ons wel.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.unipharma.nl/pages/upp/UPPShowPortaal.asp?Token=162495247@NijSgdLaRbdPdiPa&articleid=100174&Query=smile
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding