Klopt dit? (ongesteldheidsvraag)

Op 31 maart ben ik voor het laatst ontesteld geworden. Klopt het dat ik op 22 juli dit ook weer zal worden? (natuurlijk weet ik dat ik het daartussen ook nog zal worden maar het gaat me vooral om 22 juli)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
wij weten toch niet hoe je cyclus loopt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe moeten wij dat weten?

Antwoorden (2)

Dat kun je nu niet zeggen. Het ligt er aan hoe regematig je cyclus is. Ik neem aan dat je niet de pil slikt, want dan zou je het zeker kunnen weten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is 31 maart de eerste dag geweest van je laatste menstruatie? En ben je elke keer precies na vier weken weer ongesteld, dan ben je op 22 juli nog net niet ongesteld, want je zou dan op 23 juli uitkomen.
Bedenk wel dat er maar weinig vrouwen zijn die, zonder pilgebruik, elke keer na precies vier werken ongesteld zijn. Een cyclus kan een dag langer of korter zijn en hoe meer cycli ertussen zitten, hoe groter de afwijking.
Als je het zeker wilt weten moet je de pil gaan slikken.