hoe kan dat sommige mensen heel verschillend ingeschat worden qua leeftijd?

HOI waarom ziet de ene mens de leeftijd van een bepaalde persoon veel anders in dan de ander? als ik bv een foto stuur van een jongen dat die op die foto 24jaar is, zijn de schattingen echter super ruim uitelkaar dan word die tussen de 16 en 28 geschat. stuur ik een foto van nu dat die 26jaar is dan zijn de schatting nog steeds bijna hetzelfde. weet iemand waar dat aan kan liggen dat die jongen betreft het hierom dat die zo verschillend word ingeschat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Leeftijd inschatten is moeilijk want iedereen is anders.
Ik denk dat dat de persoon een jongere uitstraling heeft.
En ik denk dat lengte ook wel een grote rol speelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
owja oke de lengte kan je op de foto echterniet zien die jongen is toevallig niet heel lang idd 170cm