In welke nederlandse winkel zijn zulke ringen te koop? (zie afbeelding)

Of webshop

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit is de site van wehkamp met een bijna vergelijkbare ring van het merk esprit jammer voor jouw is dat ze zijn uitverkocht misschien kun je vanaf hier verder zoeken of inspiratie krijgen ook kun je misschien even langs de juwelier langs gaan bij jouw in de buurt/stad en na vragen over deze ring misschien kan hij er een voor je bestellen of maken want je hebt halskettingen met tekst die de juwelier meestal zelf maakt als je een bijzondere naam op de ketting wil dus waarom niet bij een ring
veel suc6 met navraag
Hoop dat ik je hiermee verder geholpen heb.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
even kijken op de site van luigi licardi. die verkoopt ze volgens mij in goud en zilver