Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat dat ?

Ik droomde dat ik in een opslagruimte was om mijn meubels op te halen. Maanden nadien ging ik een opslagruimte huren, toen ik er aan kwam, schrok ik mij enorm, ik was er al in mijn dromen geweest, het pand, hoe het er vanbinnen uitzag.
Niet te geloven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
871

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ja het bestaat, want jij hebt het mee gemaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor dat kan wel,
ik heb dat ook heel vaak gehad, vooral toen ik nog wat jonger was.
als wij toen ergens langs reden toen dacht ik heel vaak, hier ben ik vaker geweest , maar daar was ik nog nooit geweest,
ik zit ook wel eens in een situatie thuis dat we iets doen bv en dan denk ik , dit hebben we al eens precies zo gedaan maar dat is dan niet zo
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ja dat bestaat, ik maak het ook regelmatig mee. Geen idee hoe het kan. Een soort helderziende dromen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het bestaat :)
ik krijg dat ook soms.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan inderdaad. Ik heb al best wel vaak gehad dat ik een vraag las op deze site, waarvan ik zeker wist dat hij al eerder was gesteld. Echt te bizar voor woorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan. Ik woon naast een bankfiliaal. Ik droomde jaren dat er een groene VW-Golf aan kwam rijden, waar overvallers uitstapten en de bank beroofden. Op een dag kwam die groene Golf er echt aan. Ik ben toen razendsnel de bank in gerend, roepend: "Dit is een overval!"
Nu ben ik rijk.
(Lees meer...)
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
;-) +!
Cryofiel
13 jaar geleden
Dan is je droom dus niet uitgekomen, want de overvaller stapte *niet* uit de groene VW-Golf.
escape
13 jaar geleden
Tja, de overval is inderdaad ietsje anders afgelopen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding