Bestaat dat ?

Ik droomde dat ik in een opslagruimte was om mijn meubels op te halen. Maanden nadien ging ik een opslagruimte huren, toen ik er aan kwam, schrok ik mij enorm, ik was er al in mijn dromen geweest, het pand, hoe het er vanbinnen uitzag.
Niet te geloven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

Ja het bestaat, want jij hebt het mee gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor dat kan wel,
ik heb dat ook heel vaak gehad, vooral toen ik nog wat jonger was.
als wij toen ergens langs reden toen dacht ik heel vaak, hier ben ik vaker geweest , maar daar was ik nog nooit geweest,
ik zit ook wel eens in een situatie thuis dat we iets doen bv en dan denk ik , dit hebben we al eens precies zo gedaan maar dat is dan niet zo
13 jaar geleden
Ja dat bestaat, ik maak het ook regelmatig mee. Geen idee hoe het kan. Een soort helderziende dromen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het bestaat :)
ik krijg dat ook soms.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan inderdaad. Ik heb al best wel vaak gehad dat ik een vraag las op deze site, waarvan ik zeker wist dat hij al eerder was gesteld. Echt te bizar voor woorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan. Ik woon naast een bankfiliaal. Ik droomde jaren dat er een groene VW-Golf aan kwam rijden, waar overvallers uitstapten en de bank beroofden. Op een dag kwam die groene Golf er echt aan. Ik ben toen razendsnel de bank in gerend, roepend: "Dit is een overval!"
Nu ben ik rijk.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
;-) +!
Cryofiel
13 jaar geleden
Dan is je droom dus niet uitgekomen, want de overvaller stapte *niet* uit de groene VW-Golf.
escape
13 jaar geleden
Tja, de overval is inderdaad ietsje anders afgelopen.