Ben ik door me hoofd stoten, zo duizelig?

Ik heb gister best hard me hoofd gestoten tegen iets. Maar daarna ben ik erg duizelig geworden en nu is het er nog steeds. als ik naar beneden kijk moet ik echt wat vast houden, anders val ik om... Ik weet niet of het een blauwe plek is want zit onder me haar. Net boven me oor, doet het pijn en is het wat dikker. Op die plek knalde ik ergens tegen aan.. Het was wel ijzer waar ik tegen aan knalde.. maar heb ik een lichte hersenschudding? of komt het omdat me hoofd een beetje in de war is van die bult? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (2)

Ja, je bent door je hoofd te stoten zo duizelig. Ga zo snel mogelijk naar de huisarts om te laten onderzoeken of je een lichte hersenschudding hebt, of dat er misschien iets ernstigers aan de hand is.

Met dit soort dingen moet je niet zelf blijven lopen, met een beetje pech ben je over een half jaar nog steeds duizelig, of erger.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel voorkomende symptomen na een hersenschudding zijn hoofdpijn, duizeligheid, traag denken, vermoeidheid en geheugen- en concentratieproblemen.
Evenwichtsstoornissen: Duizeligheid en draaierigheid als de persoon snel zijn hoofd beweegt, of wanneer hij vanuit zit- of ligpositie snel overeind komt. Normaalgesproken gaat de duizeligheid na enkele dagen vanzelf over.
Toch maar best een scan van je hersenen laten nemen om alles uit te sluiten.