Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben een vrouwelijke bodypump instructrice, maar nou zijn mijn biceps aanzienlijk groter geworden. Naar mijn mening te groot. Hoe deze verkleinen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
712
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iedere echte vrouwelijke bodypump instructrice, zou zelf een antwoord weten op deze vraag, dus..........
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad eddijst....compleet met je eens. Het is jammer dat iedereen tegenwoordig heel makkelijk bodypump of wat voor instructeur/trice kan worden. De "opleiding" is zeer gericht op hoe les te geven, en wat. Daarbuiten (anatomie, bewegingsleer, voeding etc.) wordt niet zoveel gedaan. Dit is het effect ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik deed fanatiek waterskien en kreeg erg gespierde armen, maar ik doe dat al 10 jaren niet meer ,en ipv spieren hangt er nu heel veel los vel

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Minder oefeningen met je biceps doen. Als je met gewichten werkt, kleinere gewichten gebruiken.
Meer yoga doen, hiermee kun je je spieren weer iets langer maken, en dan lijken ze minder dik.

Maar wat is er mis met iets grotere biceps? Zo kun je tenminste zien dat je sportieg bezig bent.

Toegevoegd na 24 seconden:
* sportieg = sportief
(Lees meer...)
Ritsuka
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar hoef je niets aan te doen, letterlijk en figuurlijk niets.
Gaat van zelf weer weg.
Grote biceps heb je zo maar niet en als je echt bent wie je zegt dat je bent, dan geeft het niets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding