Kun je bij Kruidvat nog snoep scheppen met die gorte emmers ( 1L bekers ) ?

het is misschien een rare vraag maar het is voor suprise

Weet jij het antwoord?

/2500

Hoi, Dit is niet echt een goeie vraag. Maar ik ben bereid om er antwoord op te geven. Gister zag ik nog 3 van die bekertjes staan. Er komen volgens mij ook niet meer binnen. Die actie is denk ik voorbij, je kunt waarschijnlijk de laatste nog meenemen. Koop anders wat marsepein of chocola erbij, en niet te vergeten pepernoten! Verras degene voor wie de surprise is, koop bijvoorbeeld een bakje met slime bij de bart smit ( 1 euro ), maak je surprise zo origineel mogelijk. Verder kun je ook nog de 'krantensnippers' gebruiken natuurlijk. Veel plezier op 5 December! Schiz0ide

Volgens mij niet, maar je kan in ieder geval gewoon heel veel snoep scheppen in zakken, en dan kan je dat thuis overplaatsen in een beker van jezelf. Als je per sé een beker van de kruidvat wilt gaat dit natuurlijk niet. Maar snoep scheppen in grote emmers denk ik dat je bedoelt, kan niet meer, tenminste, in de 3 kruidvats waar ik (regelmatig) kom.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100