Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb zenuwbehandeling gedaan op zaterdag .En vandaag maandag heb ik vulling gedaan k hb alleen basisverzekering Hoe veel euro's zal het me kosten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
815
Utrecht
11 jaar geleden
Heb je deze behandelingen ondergaan (als patient) of heb je deze verrichtingen zelf gedaan (als tandarts)? In het laatste geval kost het je niets: je kan zelfs een flinke rekening versturen!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als patient?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat kun je het best direct bij de tandarts vragen aan de assistente of aan tandarts zelf. Per 1-1-13 worden de prijzen weer vast gesteld door de minister van VWS. Tot die tijd zijn prijzen flexibel en is het aan de tandartsen zelf om de prijs te bepalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wortelkanaalbehandeling van 1 kanaal kost rond de 288 euro,drie kanalen 373 euro,zie verder de link hieronder daar kan je meer info vinden,succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Super! Daar boven op komt zeer waarschijnlijk nog de weekend toeslag en verdoving... Duur grapje, maar altijd nog beter als kiespijn! Maar ik vind het moeilijk in te schatten, want zeer waarschijnlijk moet er nog een vervolgbehandeling gedaan worden... Sterkte in ieder geval

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding