Ik heb zenuwbehandeling gedaan op zaterdag .En vandaag maandag heb ik vulling gedaan k hb alleen basisverzekering Hoe veel euro's zal het me kosten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Utrecht
11 jaar geleden
Heb je deze behandelingen ondergaan (als patient) of heb je deze verrichtingen zelf gedaan (als tandarts)? In het laatste geval kost het je niets: je kan zelfs een flinke rekening versturen!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als patient?

Antwoorden (2)

Dat kun je het best direct bij de tandarts vragen aan de assistente of aan tandarts zelf. Per 1-1-13 worden de prijzen weer vast gesteld door de minister van VWS. Tot die tijd zijn prijzen flexibel en is het aan de tandartsen zelf om de prijs te bepalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wortelkanaalbehandeling van 1 kanaal kost rond de 288 euro,drie kanalen 373 euro,zie verder de link hieronder daar kan je meer info vinden,succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Super! Daar boven op komt zeer waarschijnlijk nog de weekend toeslag en verdoving... Duur grapje, maar altijd nog beter als kiespijn! Maar ik vind het moeilijk in te schatten, want zeer waarschijnlijk moet er nog een vervolgbehandeling gedaan worden... Sterkte in ieder geval