wie heeft voor mij een thuischema op te trainen ik wil dikke armen borst en schouders krijgen maar wel als thuis schema ik heb een stang met gewicht-?

ten en dumbels en een bankje. wat voor voedig heb ik dagelijks nodig , ik ben 1.77 en 73kg 19jaar oud. (aub niet in het engels

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Photoshop?
Ritsuka
11 jaar geleden
je focust je veel te veel op je bovenlichaam, je benen moet je ook trainen, anders gaat je lichaam er raar uitzien (niet in balans qua spiermassa)

Antwoorden (1)

Als je een smartphone hebt kan je de app Push Ups pro downloaden, als je dat schema aanhoudt kan je later 100x opdrukken. De app is er ook voor buikspieren en nog meer d8 ik.
S6!