mag je bij cyberpesten de politie inschakelen?

ik word gepest op YouTube oven mijn video's en over mijn uiterlijk waarschijnlijk is het iemand die bij mij op school zit dus maar kan ik daar voor de politie inschakelen. ik heb alleen zijn gebruikersnaam.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

De politie zal er bar weinig tegen doen. Het is als het gezegde: If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Welkom op het internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dit is nutteloos.
Alleen als er serieuze doodsbedreigingen naar jou toe persoonlijk zijn, kun je evt. overwegen om met de politie te praten.
99% kans dat er niks mee gedaan word, maar je kan dan wel een melding maken mocht je weten wie het is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Politie doet bij lastige buren en bedreigingen geuit tegen jou al bar weinig. Zij zijn vrij waardeloos en schrijven het liefst alleen bonnen uit, want dat is pas snel geld innen. Vergeet niet, politie is en blijft een bedrijf.