Ik heb in februari mijn hoofd gestoten en de bult gaat niet weg?

Ik heb in februari mijn hoofd verschrikkelijk gestoten, de bult is kleiner geworden maar wil maar niet helemaal weggaan. Als ik erover heen wrijf lijkt het alsof het bot is geworden. Ik heb me laten vertellen dat het kraakbeen is, is het mogelijk dat het nog weggaat zonder operatief te laten verwijderen? Zou het ook mogelijk zijn dat er nog vocht in zit? Ik word er helemaal niet vrolijk van en zou hem graag weg zien.

Vriendelijke groeten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even na de huisarts kijken wat de opties zijn

Antwoorden (1)

Heb het zelfde probleem! Aangezien iedereen zegt dat het een wrat is ? Geloof ik er niets van heb mn hoofd ook kei hard gestoten