Wat veroorzaakt spierpijn zonder dat je hebt gesport?

Ik heb al een tijdje spierpijn en stijve spieren in mijn bovenarmen. Vooral het strekken van mijn kan soms pijnlijk zijn. Hoort dit gewoon bij ouder worden (ben 47) of kan het een andere oorzaak hebben?

Weet jij het antwoord?

/2500

één verkeerde beweging kan al voldoende zijn . En verkeerd in je bed liggen ook zoals te lang op je arm of zo.

Ook stress of spanning (bijv op het werk) kan spierpijn geven. Vaak vanuit de nek, of idd schouders en / of bovenarmen. Zolang het beide armen zijn zou ik me geen zorgen maken over een andere kwaal

Kou op een warme spier kan ook spierpijn veroorzaken, overigens hoef je niet te sporten om je spieren te laten bewegen.

Langdurig achter de computer zitten en met de muiswerken of een huishoudelijk klusje wat je niet heel vaak doet (zoals een aangekoekte oven poetsen oid) kunnen ook voor spierpijn/ stijve spieren zorgen

Ook een val kan de dagen erna hevige spierpijn veroorzaken. In jouw geval kan het veroorzaakt zijn door (langdurig) te zwaar te tillen.

Is het je linkerarm? Kan op hartproblemen wijzen. Let op: KAN

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100