Heeft er iemand ondervinding met de firma Euramin (www.euramin.nl) i.v.m. met veiligheid qua internetbestellen en qua degelijkheid van hun producten ?

11 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
OP google zie ik nog geen negatieve reviews.

Het beste antwoord

Heb er ook nog niks negatiefs over gelezen, maar ook al zou dit het geval zijn hoeft dit ook niks te betekenen. Je wilt het weten ivm de veiligheid, bedrijven die via het internet iets verkopen hebben (wanneer het een goed bedrijf is) een beveiliging wat de gegevens van de klanten beschermen etc., deze info vindt je dan ook in webshops van de fabrikanten, zo weet je in ieder geval of het veilig is of niet.