Kan je anti-roos shampoo gebruiken wanneer je geen roos hebt?

Is dit mogelijk? Of af te raden?

Bedankt ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, geen probleem.

Antwoorden (3)

nee dat kan gewoon hoor, alleen is dat dan niet duurder voor jou?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een tijdje "roos" gehad en de meeste shampoos werkte niet.

In de duurdere shampoos zit wel een agressief stofje om die roos te verwijderen.

Waarom zou je een anti roos shampoo gebruiken als je geen roos hebt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik het niet hoor, maar ik vroeg het me gewoon af ;)
Anti-roos shampoo is niet bedoeld voor de behandeling van je haar, maar voor de hoofdhuid. Zo'n shampoo is slecht voor je haar. Head & Shoulders is zelfs zo agressief dat dit gebruikt wordt om verkeerd gekleurd haar te ontkleuren. Het lijkt mij geen goed plan dus om die shampoo te gebruiken als je geen roos hebt. Er zijn zoveel andere soorten beschikbaar, waarom zou je dat doen?
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ helemaal mee eens, je gebruikt toch ook geen pijnstiller als je die niet nodig hebt, zo ook geen anti-roos shampoo.