Wie heeft ervaring met "Nasivent",een anti-snurkmiddel?

Siliconen buisjes voor in de neusgaten van het merk 'Nasivent"zouden het snurken (deels) stoppen. Zijn er gebruikers met ervaring,ben zeer benieuwd!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Nee, ik heb helaas hier geen ervaring mee.
Mijn man snurkt heel erg, het was zelfs zo erg, jaren geleden, dat ik beneden op de bank ging slapen.
Totdat iemand mij op het idee bracht om 'herriestoppers' te kopen ( oa bij de Kruidvat) vanaf dat moment slaap ik als een roos en hoor hem niet meer snurken.

Toegevoegd na 51 seconden:
Herriestoppers zijn zachte oordopjes.