hoeduur is een pols tattoo van 2 hartjes en love eronder geschreven? en gaat dat pijn doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bij mijnt tattoo (2letters op de vinger) keken ze naar de tijd.
De eerste 30 minuten waren een standaard vanaf prijs van €50,-
Het kan zijn dat er per shop een verschillende prijs wordt gehanteerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De kosten ligt er helemaal aan waar je het laat doen. Hoe pijn het doet ligt aan jou pijngrens. Ik heb er eentje op mijn enkel en binnenkant pols. Die op mijn pols deed best pijn in tegenstelling tot die op mijn enkel. Nogmaals ligt eraan hoeveel pijn jij kunt dragen.