Kun je hoofdpijn krijgen door stoppen met blowen?

Ik heb 8 jaar lang dagelijks veel geblowd. Ik ben nu 12 dagen clean. Alleen heb ik sinds 4 dagen knallende hoofdpijn. Nooit zo erg gehad. Kan dit van het stoppen met blowen zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja, dat kan. Het staat bij de bekende ontwenningsverschijnselen. Na het stoppen met blowen kun je ontwenningsverschijnselen ervaren. Dit is vooral het geval wanneer je jarenlang elke dag geblowd hebt. Deze ontwenningsverschijnselen zijn niet altijd even prettig, maar laat het geen reden zijn om dan toch maar weer te gaan blowen. Het feit dat deze ontwenningsverschijnselen er zijn, moet een reden zijn om juist van die rommel af te willen. De volgende ontwenningsverschijnselen kunnen optreden bij het stoppen met blowen: Onrust Rare dromen (nachtmerries) Warm gevoel (koorts) Benauwdheid Het gevoel agressief te worden Emotionele swings (soms zelfs huilbuien) Alles is saai voor je gevoel Moeite met slapen In sommige gevallen hoofdpijn http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/verslaving/53374-gestopt-met-blowen-wat-nu.html

Ja, waarschijnlijk komt het omdat je zo plots gestopt bent met blowen. Als het langer dan 2 weken aanhoudt, zou ik een bezoekje brengen aan de dokter.

Ja dat kan, als 'afkickverschijnsel'. Water drinken helpt misschien; ieder (half) uur een normaal glas. Succes!

Het lijkt me meer toeval. THC is namelijk geen lichamelijk verslavende stof. Probeer anders 1 joint te roken, als het weggaat weet je het zeker. Als het niet weggaat weet je dat je beter even een bezoekje aan de dokter kan brengen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100