Wat kan ik doen tegen last van mijn nek?

Ik had gisteren een beach tennis wedstrijd waar ik was gevallen op mijn rug,hoofd en nek.
En nu heb ik een beetje last van mijnnek maar ik moet morgen weer wedstrijden spelen. Wat kan ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (5)

Insmeren met tijgerbalsem, menthol, pepermuntolie of wat je aan dit soort spul in huis hebt. Warme sjaal erom heen. En morgen de nek ook goed warm houden, dan heb je er het minste last. van.
Amadea
11 jaar geleden
Een hete douche nemen en daarbij je nek lichtjes masseren. Zorg na het douche ook dat je nek warm blijft, zorg dat je geen onnodige bewegingen maakt met je nek waardoor je je nek zou kunnen overbelastenen, slaap op tijd en eet gezond ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
neem vlak voor (ongeveer 1 uur) de wedstrijd een pijntstiller verder warm houden met bijv warm washandje en mentololie

Toegevoegd na 1 minuut:
oja en veel blijven bewegen anders worden je spieren stijf en succes met de wedstrijd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou het beste even warm kunnen douchen en een sjaal omdoen dan blijft je nek ook erg warm heeft u ooit van reflex gehoord dat smeren wij altijd op en is heel goed als het erger wordt en u steken krijgt zou ik even naar de huis harts gaan !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Indien niet betert na enkele dagen, naar chiropractor gaan voor manipulatie en eventueel voorschrift voor nekbrace als steun.