Is het mogelijk om met alleen foto's een 3D bewegend filmpje van jezelf te maken ?

En is dit dan moeilijk ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

In theorie is dit mogelijk. In de praktijk zou je dan een stellage moeten bouwen met twee fototoestellen, of een die je kan verplaatsen naar twee vaste punten. En zou je voor elke seconde 25x2 foto's moeten maken en dan met software een 3d filmpje moeten renderen. Een ongelooflijke hoop gedoe. En bewegen per shot is heel lastig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan heel eenvoudig, je maakt 1 foto van de persoon of onderwerp. En dan draai je de camera of de telefoon klein beetje naar rechts of links en dan maak je weer een foto van. Maak van die 2 foto een gif-animatie en dan krijg je dan 3D effect. Dat heet wiggle of wobble - effect. Je kan met de volgende programma "stereomaker" dat soort effect maken.