Waarom heb ik het koud als ik naar bed ga, maar als ik 10min lig ga ik al zweten?

De hele nacht heb ik het warm. Mn benen liggen niet meer onder de deken. Zodra ik opsta heb ik het weer steenkoud.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Je bent niet de enige hoor! ;-)

Het lijkt soms wel of er maar 2 soorten mensen zijn:

- Mensen die geen raad weten van de warmte in hun bed, en er bijna letterlijk uitzweten.
en
- Mensen die met kruiken en electrische dekens in de weer zijn, slaapsokken en dikke pyama's dragen, en het dan nog koud hebben.
't Zal wel een kwestie van de genen zijn.

Mij lijkt de oplossing simpel: ander dekbed. Kijk eens bij IKEA. Daar zijn dekbedden voor onder de 10 Euro, zo flinterdun, dat je bijna niet begrijpt dat het nog enige warmte geeft. Toch zijn ze prima; je krijgt het alleen maar niet zo vreselijk warm in bed.

Slaap ze! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien komt het door je dekbed, van sommige synthetische dekbedden kan je enorm gaan zweten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm. Morgen maar es kijke wat voor een dekbed ik heb.
Thanx