Haar op mijn been, been moet in het gips, is scheren nodig?

Ik krijg binnenkort een operatie, waardoor ik met beide benen in het gips kom, hoe zit het met haar op je been? Hecht het gips zich daar niet aan, en als dat niet zo is. Heb ik twee kale benen als ik uit het gips kom?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Antoni
11 jaar geleden
Wordt je in het ziekenhuis niet lichamelijk voorbereid op de operatie? Als je benen dan geschoren moeten zijn, dan wordt dat toch voor je gedaan, neem ik aan? Het ziekenhuis kan je meer informatie geven, lijkt mij zo.
Antoni
11 jaar geleden
Correctie: "Word je in het ..."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er gaan eerst gewoon droog verband om je been en daarna pas laagje gips. Je beenhaar komt niet in aanraking met het gips. Beterschap
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaan=gaat

Antwoorden (1)

Het gips hecht biet aan je been om dat je eerst èèn kous om krijgt waar het gips op komt. Maar om dat je een operatie krijgt zul je toch met twee kale plekken op je been wakker worden.. Het ziekenhuis zal rondom de plek waar ze gaan snijden je benen kaal scheren zo dat je huid daar goed schoon te maken is