Waar op wordt je gekeurd bij ROC Handhaver Toezicht en Veiligheid - Politie?

Er werd me vertelt dat de opleiding; Handhaver Toezicht En Veiligheid - Politie fysiek zwaar is.

Kan ik toch worden toegelaten met dit?
Gewicht 52-58 KG
Lengte 176cm
Leeftijd 17

Ik ben fysiek geen sneller opgever.
Mentaal ook wel sterk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor zover ik kan vinden zijn deze aspecten niet van belang om toegelaten te worden. Wat ik op de site lees is dat bijvoorbeeld zelfbeheersing wel een belangrijk punt is (voor andere punten even op site kijken alsjeblieft) En het spreekt denk ik wel vanzelf dat een groot en sterk iemand de opleiding gemakkelijker af gaat dan iemand die wat tenger en kleiner is! Succes!