Bij herkeuring toegekende ggd arts willen wijzigen? Wegens(laatst zelfde arts is geweest ditis 4de keuring.vorige 2 verschillende ggd artsen geweest .
tot 25ste samen geleefd met schizofrene moeder/gok verslaafde dictator vader,erge trauma's opgelopen,vroeger was de kinder bescherming nog niet zo actief,tot 25ste wist ik niet beter dan moeder verzorgen in huis/broertjes oppassen*Na mijn 25ste kon ik niet normaal overdag tussen mensen komen,ikging avonden via uitzendbureau werken zo konik omgaan met mijn trauma's/angsten.tot opeen dag door sociale dienst een klein lening kreeg om eigenZaak te starten,omdat ik geen vaste werk kon vinden*met eigen zaak moest ik14 uur perdag werken ommijn lening en huur te kunnen betalen,plus kwam economische crises boven op,toen was ik jong kon heel hard werken en ik had hoop in toekomst ,ik ging eigendokter spelen,slapen ging nauwelijks,ik leefde met slaaptabletten,enkel als ik alleen was huilde ik heelvaak,*Huisarts heeft nooit gemerkt,ik wilde nooit als mijn moeder eindigen,tot op een dag mijn bed niet meer uitkon komen,
ik had 2xbrun-out gehad en een doof wordende oor ziekte(Meniere)opgelopen ik zat thuis zuurstof gebruik voor zware migraine aanvallen,heelveel pijn aan mijn lichaam ik heb neigingen eindigen mijn leven
Achteraf als ik denk hoe kan een sosiale dienst iemand die niet overdag kan werken door psygchishe problemen geld lening geven?ik ben vervolgens met kurken ondermijn armen schuldsanering terecht gekomen in wwuitkering ik ben nu 3 jaar aan mijn lot overgelaten met berg papierwerk,afspraken nakomen van instanties.
het enige wat iknu wil is rust ,Excuses voor deze nare verhaal.
ikwordt binnenkort 4 de keer opgeroepen voor herkeuring door ggd arts,deze arts is laatst gehad, ik vond haar niet fijn,of ik andere arts mag vragen ?weet ik niet ,wat voor rechten ik zou hebben ,tegen over ggd arts ?
ik wordt opgeroepen voor verkorting van mijn wsnp proces aan tegaan moet eerst weer nagekeken worden door ggd arts aan mijn gezondheid ..
zodat rechter beslissing nemen om wsnp proces periode te eindigen kan ik eindelijk rust nemen aan mijn troumaa werken om mijn leven beetje dragelijk te maken zonder aan verleden te moeten denken..
bedankt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.