Wat gebeurt er met me als ik een slokje neem van het ranzige sapje dat zich soms in het pleeborstelbakje vormt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
..........mikt even mijn met zorg bereid ontbijtje in de pedaalemmer...........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Getver! Ik ben net op. Ga bijna over mijn nek.
Ik moet mijn ontbijt nog maar even uitstellen.
Eerst nog maar even wat gewone vragen lezen en eventueel beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe verzin je zo'n ranzige vraag. '!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja waarom stel je die vraag? bah ging bijna over mijn nek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is maar net wat je vies vind, ik zou het niet doen hoor, maar heb laatst een filmpje gezien, waarin iemand het water opdronk waar een kunstgebit met etensresten in had gezeten. Dat vond ik pas smerig!

Antwoorden (15)

Dan komt er iemand in een witte jas voorrijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weinig, tenzij je er een dagelijkse gewoonte van maakt, of erger nog, er aan verslaaft raakt :)
De kans dat je moet braken is ook erg aanwezig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk zal je lichaam daar enorm tegen protesteren, door je te laten overgeven. Beter eruit dan erin!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
En wat als je dat sapje drinkt zonder dat je weet wat voor sapje het is? Bijvoorbeeld iemand geeft jou een glas met dit sapje, gekoeld, en vertelt dat het een nieuwe mix van tropische vruchten is. Jij drinkt het, vindt het smerig en vertelt dat ook, maar je zult het niet uitkotsen. Wat gebeurt er dán met je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook kotsen. Ik heb het namelijk niet over kotsen uit ieuw-gevoel, maar de puur lichamelijke reactie op overduidelijk schadelijke stoffen.
bij die van mij zou je erg ziek worden... hij staat in een chlooroplossing :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk lijk/kijk je dan op je atavar. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, ja!
Iew, dit is toch wel één van de meest ranzige vragen die ik ooit ben tegengekomen op GV. Waarom wil je hierop het antwoord weten? Of nee, eerder: hoe kom je op deze vraag?

Ik denk dat je behoorlijk ziek wordt van alle bacteriën en schoonmaakmiddelen die in dit 'ranzige sapje' aanwezig zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben blij dat ik het niet alleen ranzig vind, Zo ranzig dat het geen antwoordt waard is. Hoe bedenk je zoiets.
capthavoc
14 jaar geleden
tja iemand verveeld zich blijkbaar echt wel een ranzige vraag
Dan zou je volgens mij de inhoud van je maag, gelijk/direct kunnen ledigen in de WC-pot die er naast staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja ik zou het eens proberen anders kom je er niet achter....denk alleen dat je je niet zo lekker voelt er na..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kan je maar op 1 manier achterkomen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je maaginhoud eerder in de WC-pot ligt dan dat sapje je maag bereikt heeft. Maar waarom zou je dat willen? Droom je ook over je tanden te poetsen met de WC-borstel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker! Probeer eens uit zou ik zeggen :-)

Maar ff serieus, ik denk dat er een behoorlijke kans is op tetanus en andere infecties.

Toegevoegd na 20 uur:
Waarom nou weer een minnetje? Poepbacteriën kunnen een mens serieus ziek maken en waren de oorzaak van de pest. Ik denk dat als je er vanaf komt met alleen kotsen je geluk hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gok dat je er weinig van zal merken, je gaat hooguit erg uit je giechel ruiken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je out gaat. Maar ook dat gaat vanzelf over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien krijg je er wel een enorme weerstand van ;-)

hahahahha, mijn maag draait al 3x om alleen al bij het lezen van deze vraag. Bah
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je als eerste last van je keel en een branderig gevoel in je slokdarm en maag zal krijgen. Dan krijg je waarschijnlijk braakneigingen en kots je de boel er weer uit mag dat je nog ergere slokdarm en keelklachten krijg. Kots je het niet uit dan krijg je last van je darmen en kun je na een paar uur die wc borstel gebruiken om de volgescheten wc pot te reinigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat er niets met je gebeurd, het zal niet lekker smaken, maar je maag kan wel wat hebben hoor. Tenminste als er geen bleekmiddel in zit dan hè.

Toegevoegd na 19 minuten:
Het zit denk ik bij mensen tussen de oren, je weet waar het slokje vandaan komt. Als je het niet wist zou je het misschien ook niet lekker vinden, maar je krijgt er niets van hoor.