Wat betekent i.r. in de medische wereld?

Het staat bijv. achter een diagnose voor een psychische stoornis.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

i.r. staat in de medische wereld voor incident report. waarschijnlijk zou dit in geval van een diagnose voor een psychische stoornis een doorverwijzing moeten zijn naar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Denk dat je inderdaad gelijk hebt :)

Andere antwoorden (1)

Ik dacht eerst dat je titels bedoelde.
Universitair geschoolde ingenieurs voeren de titel ir., Hogeschool-ingenieurs daarentegen de afkorting ing.

Ik denk dat jij zoekt naar interventionele radiologie?