Als je als vrouw naar de huisarts/ziekenhuis gaat voor een hartfilmpje, wat voor kleding kun je dan het beste aan?

Kun je ook een t-shirt of hemdje aanhouden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
14.3K

Antwoorden (4)

Iets makkelijks aan doen,maar het maakt eigenlijk niets uit want je bovenlijf zal toch ontbloot moeten worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee je kan geen t- shirt hemdje of bh aan houden ,je boven lijf moet bloot ,want daar komen de plakkers en gel ,en als het filmpje is gedaan krijg je een doek of papier om de gel er af te halen dus gewoon een lekkere trui of de kleding die je bent gewend
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet je bovenlichaam ontbloten en dan krijg je de plakkers overal
enige tijd geleden moest ik ook een hartfilmpje en schrok me rot dat ik bij al die vreemde mensen bloot moest en heb dan ook geweigerd
ze zijden ; wij zijn het gewend hoor mevrouw....ja was mijn antwoord maar ik niet
toen hebben ze me toch een schort omgedaan
het antwoord op je vraag is dan ook
je hoeft je geen zorgen te maken om je kleding want dat moet toch uit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je bovenlichaam moet je ontbloten helemaal, ik wilde dit niet, vond het niet nodig, is ook niet nodig en toen kon ik mijn bh aanhouden!
gewoon zeggen dat je het niet wilt.
degene die de plakkers zet, kan overal bij met een beetje hulp van jouw kant en meer is niet nodig.

antwoord: het maakt niet uit wat je aan doet, maar wel een bh, die je aanhoudt.