Hoe lang blijven hechtingen zitten?

Het gaat om oplosbare hechtingen én om hechtingen die eruit gehaald moeten worden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.5K

Antwoorden (4)

ik heb ze allebei gehad, hechtingen die er uit gehaald moeten worden, dat bepaald de arts, dus daar is niets zinnigs over te zeggen.
de oplosbare hechtingen heb ik in mijn lichaam gehad en dat merk je dus niet, die lossen op en als het lichaam weer normaal functioneert, gaat alles goed en ben je klaar. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet oplosbare hechtingen worden doorgaans na een dag of tien verwijderd.
jc54
11 jaar geleden
Oplosbare hechtingen lossen in een aantal weken op.

Niet oplosbare hechtingen worden verwijderd na meestal 7-10 dagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Normaal zouden hechtingen officieel na een week verwijderd moeten worden (onoplosbare hechtingen). Dit omdat een hechting als lichaamsvreemd materiaal wordt gezien. Het lijkt mij dus logisch dat een oplosbare hechting na een a twee weken opgelost moet zijn. Mochten er ontstekingen e.d. optreden neem dan contact op met de behandelend arts. Misschien dat de hechtingen er zo uitgehaald moeten / kunnen worden