wat zou je tegen een beetje platte achterhoofd kunnen doen?

ik ben meestal kaal of gemillimeterd en het staat me goed alleen van zijkant staat het lelijk omdat me achterhoofd beetje plat is, en als ik lang haar heb zie je het ook.
ik weet dat me hoofd sowieso niet meer groeit maar valt er niks te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

is het misschien een idee om je haar in lagen te laten knippen niet te lang maar ook niet te kort .
Dan kun je met een gel of volume creme (wella) je haren wat piekerig uit laten zien.
Proberen waard toch?
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja maar ik wil me haar niet lang 'staat me niet' valt er niks anders te doen?