Werkt vitamine E tegen wallen onder de ogen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K
Ritsuka
11 jaar geleden
Wat voor wallen? Echte 'kussentjes' of paarsig gekleurde?
Amadea
11 jaar geleden
Zelfs dat heeft geen nut als je vetwallen hebt, Chbse. Alleen vochtwallen kunnen slinken door langere nachtrust (of door minder alcoholische dranken te consumeren....).

Het beste antwoord

Vitamine E creme werkt als anti-oxidant, dus beschermend en herstellend voor je huid. Voor wallen heeft dat niet veel zin, die hebben een bloedsomloopstimulerende werking nodig (en eventueel (optische) camouflage).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Je kunt ook nog Sperti aambeienzalf proberen, werkt ook tegen wallen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Psies, die werkt ook vochtafvoerend!

Andere antwoorden (1)

Daar ga ik niet van uit.

Ik zoek het eerder in een probleem met je nieren of stress. Zorg voor voldoende nachtrust en ontspanning!

Daarnaast is het wel een goed plan om er voor te zorgen dat je voldoende mineralen binnen krijgt. Vervang je geraffineerde tafelzout voor ongeraffineerd zeezout en/of neem regelmatig wat spirulina.