Bestaat er kauwgom op basis van stevia?

Er zijn tegenwoordig in de supermarkten tal van kauwgom terug te vinden op basis van zoetstoffen zoals aspartaam enzovoort maar ik heb nooit kauwgom getroffen op basis van stevia...

Weet iemand waar ik kauwgom kan kopen of bestellen op basis van stevia en zonder suiker, aspartaam of andere zoetstoffen?

Dus echt puur op basis van stevia...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
11 jaar geleden
Vast wel, zijn zoveel producten met stevia nu
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraag is waar kan ik ze vinden hihihi

Antwoorden (1)

Ja, die is er