wat zijn de biologische verschillen tussen mannen en vrouwen?

niet van geslachtsdelen maar over de hormonen en de gedachten in een bepaalde situatie

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

De hormonen zorgen voor de meeste dingen. Misschien zelfs alle dingen, want gedachten krijg je ook dmv hoe je eruit ziet.

Over het algemeen zijn vrouwen rustiger van gedrag dan mannen. Mannen vinden over het algemeen weer dat ze stoer "moeten" zijn in tegenstelling tot vrouwen die meer om hun uiterlijk geven. (al zijn er ook wel mannelijke ijdeltuiten :p)

Echt biologisch gezien zou ik zeggen dat vrouwen zorgelijker zijn ingesteld omdat ze van nature degene zijn die baby's op de wereld zetten en er vaak ook de meeste zorg voor moeten dragen.
Mannen daarintegen zijn in principe meer de jagers die voor de voortplanting moeten zorgen. Ze moeten dus in principe dmv hun gedrag oid een vrouw voor zich weten te winnen. (het stoere gedrag dus.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je zegt,biologisch,dat klopt.In mijn jeugd was het normaal tot de man werkte,en de vrouw voor de kinderen,en huidhouden thuis bleef!Ik kom uit 1968,en zo was het bij iedereen!tot de emancipatie op kwam.Daardoor hoefde de man niet meer te jagen,de vrouwen wilden dat ook!En toen is er een verschuiving ontstaan.Zeg maar,de man werd iets afgepakt,en de vrouwen kregen meer,zeg maar vrijheid.De vrouw ging ook werken,en de kinderen kregen een sleutel voor binnen te komen.Dat was het sleutel tijdperk.De man was geen jager meer.De man heeft daar door de rol van roedel baas verloren.nu is de vrouw multi geworden,ze brengen de kinderen naar Opa en Oma gaan werken,de kinderen halen,thuis eten maken en nog het huishouden!Wat ze ook nog lukte.hoe denk je hoe de man zich voelde?Het evenwicht klopte niet meer.Nu is het allemaal normaal geworden.Hier is het verschil begonnen tussen mannen en vrouwen.Vrouwen hebben een gedeelde van de man over genomen.Ik weet niet hoe oud je bent,maar kijk eens naar de jeugd van tegenwoordig,schrikbarend!Snap je wat ik bedoel met het verschil tussen mannen en vrouwen.Het is nu ook normaal tot de helft van gehuwde stellen,scheiden gaan naar een paar jaar.vroeger was dat een schande!Zo zie ik het.ik heb je een video erbij gedaan,is lachen,maar zo gaat het wel!Hoop tot je er iets aan hebt?gr.Rob Wolters.