Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Dat wil zeggen dat je hem moet gaan zoeken..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zo flauw... Maar wel leuk wand ik wilde het zelf ook doen.. Maar jij stond er al +1 dan maar ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
haha....leuk muts!
een echte mutsen humor is dat hahah
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja soms kan ik het gewoon niet laten;-P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik ook niet,maar meest wordt het verwijderd...als geen antwoord op de vraag of zo...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Strikt gezien is het wel een antwoord en een goede ook. Allicht word het alleen niet met deze vraag bedoelt.. :-P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de laatste dagen van 2009,mogen we soms wel grappig antwoorden toch?
Ons voornemen in 2010 is....serieus antwoorden op gestelde vragen....toch? Rick en Sharona?
Of het lukt...mmm...ik zal het proberen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik kan niks beloven;-))
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ga m'n best doen Muts ;-) Maar wat Sharona zegt... ik beloof niks :-P "in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst" namelijk ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hahaha....
Dan zijn de neusamandelen opgezet en het slijmvlies is geirriteerd. Daardoor kan je moeilijk door je neus ademen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je produceert extra veel snot, je slijmvliezen zwellen op, of een combi daarvan.
(Lees meer...)
Rieneke1
15 jaar geleden
Slijmvliezen raken gezwollen doordat ze min of meer allergisch reageren op het verkoudheid virus of in het geval van allergie, op de stof waarvoor je allergisch bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij een verstopte neus zijn de neusslijmvliezen opgezwollen. Dit kan komen door bijvoorbeeld een verkoudheid of een allergie. De neusslijmvliezen raken geïrriteerd en zwellen op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing