Welke winkel (of webshop) verkoopt aspirine voor een wat lagere prijs??

Ik gebruik best veel aspirine van het merk Bayer en heb het ook altijd bij de hand.
Maar ik vind het toch best duur om er 3,65 voor te betalen als ik een frequent gebruiker ben.
Vroeger had je in de drogist ook aspirine van het b-merk maar deze kan ik ook nergens meer vinden.
Ken je een winkel die voor een goedkope prijs nog verkoopt of een webshop?? (mag ook een buitenlandse site zijn)

Toegevoegd na 3 minuten:
het gaat om 500mg aspirine en dan neem ik bij hoofdpijn twee tabletten tegelijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

De Mediq apotheek verkoopt 500 mg tabletten voor 95 cent per 50 stuks, van eigen merk. Lijkt me een zeer redelijke prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reddie
12 jaar geleden
Ben je niet in de war met Paracetamol?
Die koop je voor die prijs ook bij de ETOS.
Volgens mij is Acetylsalicylzuur duurder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weer ben ik de fout ingegaan, ik heb het idd over paracetamol Stom, stom,stom!
Aspirine is een merknaam en als men daarom vraagt krijgt men ook aspirine.
Vraagt men echter acytilsalicilzuur (of gewoon merkloze aspirine) dan krijgt men weliswaar diezelfde stof maar dan veel goedkoper en in een ander doosje.

Meestal echter is het onder de merkloze naam Acetylsalicylzuur verkrijgbaar.
Als pijnstiller is het in een dosis van 250, 300 of 500mg en de volgende merknamen zijn er naast het merkloze Acetylsalicylzuur:
Aspirine, Alka Seltzer, Aspro en Tofal.
Samen met paracetamol zit het in Chefarine.

PS:
Waarom geen paracetamol?