Hoe kom ik er achter wat mijn broertje van de Kerstman wil hebben?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de Kerstman bestaat niet. Een verzinsel van Coca-cola en een slap aftreksel van Sinterklaas.

Antwoorden (8)

Zeg dat je de kerstman een brief gaat schrijven en vraag hem zijn verlanglijstje te geven zodat je die erbij kan doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat hem een mooie tekening voor de kerstman maken, waarop hij onder andere zijn wensen kan tekenen. Wel erbij blijven voor de juiste uitleg, althans, als je broertje nog heel jong is. En dan doe jij hem gewoon voor hem op de post....

Maar wat is er mis met Sinterklaas ??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vraag wat hij leuk vind
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon vragen. Wat wil jij van de kerstman?

Maareh.. Je weet dat de kerstman niet bestaat; Sinterklaas komt binnenkort naar het land. Wellicht moet je die om cadeautjes vragen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Hm.. Zie nu dat je volgens je profiel 45 bent. Oeps; foute inschatting. In dat geval: Bel zijn vrouw / partner / ... op. En als jullie goed contact hebben met jullie ouders: Vraag je moeder, die weet vast ook wel wat dingen. Daarnaast.. Tja, als het een verassing is dat je iets wilt geven moet je gewoon daar gaan eten en goed luisteren. Als het geen verassing is blijft mijn eerste antwoord staan: Gewoon vragen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een kerst sok zijn lijstje laten doen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pak een groot boek (je weet wel van zo'n speelgoedwinkel die nu steeds in de brievenbus vallen) en leg die voor zijn neus... Dan zeg je; als je iets mocht kiezen, wat zou je dan nemen? Misschien een idee?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het gewoon vragen aan mijn broertje. Is toch ook geen rare vraag als je zegt: Wat heb jij aan de kerstman gevraagd? Dan weet je het.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe maar een zeiljacht.