bestaan er nagellak vasthoud rekjes?

Ik heb nieuwe nagellak van het merk florence maar nu is het geval dat tijdens het lakken de nagellak flesjes al een paar keer zijn omgevallen super zonde en niet handig natuurlijk. Heb een vermoeden dan de vorm van de potjes niet stabiel zijn.

Maar nu vroeg ik mij af bestaan daar hulpmiddelen voor iets dat het flesje vasthoud ofzoiets zodat je alleen de dop eraf hoeft te draaien en het potje zelf stevig staat.

Mocht dit er niet zijn ga ik zelf wel iets in elkaar proberen te knutselen.

Het zijn trouwens vierkantige flesjes (zie foto)

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Bestaat wel, voor iets minder dan een tientje:

http://www.nageldiscounter.nl/vmchk/inrichting_/_accessoires/nagellak_houders.html

Anders: Flink stuk tempex (piepschuim) pakken, hobbymesje vierkantje wegsnijden, klaar ben je. Gaat ie kapot, maak je een nieuwe, plaatje tempex kost nog geen euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuk bedacht, heb je gelijk een plaat om je handen op te leggen tijdens het lakken. +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit zocht ik idd, bedankt!! En leuke tip,, Liefs,