kan ik zo overstappen op een ander merk babyvoeding?? zie uitleg

mijn zoontje van 6 maanden heeft altijd nutrilon melk gehad.
hij kan nu overstappen op opvolgmelk. kan ik nu een ander merk nemen of is het beter bij hetzelfde merk te blijven.
zou er veel verschil tussen zitten ??

het gaat mij niet om de prijs maar de winkel in mijn dorp alleen friso babymelk

14 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Dat kan. friso en nutrilon verschillen qua samenstelling niet veel. Als je merkt dat je kindje er slecht op reageert kun je altijd nog terug op nutrilon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Goed advies

Andere antwoorden (3)

Ja, hoor dat mag... Geen probleem...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, hier is geen ander antwoord op mogelijk. +1
Volgens mij kun je met een gerust hart overstappen. het is een gerenommeerd merk en zal dus kwalitatief niet onderdoen voor de Nutrilon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
natuurlijk kun je overstappen op een ander merk,je zoontje zal in de toekomst ook overstappen van opvolgmelk neer brood en groente en fruit etc ,het menselijk spijsverteringskanaal kan veel verscheidene voedingsstoffen aan en is erg robuust.