Hoe kan een mens 2 weken huilen, zonder uit te drogen?

Ik heb bij de geboorte van mij neefje en zijn korte zware leven (10 dgn.) aan een stuk door gehuild.
Ik vraag mij af, waar zijn al die tranen vandaan gekomen. Ik heb in die periode niks extra's gedronken. Misschien zelfs wel minder dan normaal. En ik was ook niet uitgedroogd na 2 weken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ja hoor en wel langer ook, weet je hoeveel tranen er in een glas water zitten, tel maar eens na hoeveel dat er zijn...
Ik schat dat er wel 6000 tranen in één glas water gaan... Nou daar moet je heel wat voor doen hoor, daar moet je wellicht meer voor zweten dan tranen huilen...

Maar onze dorpsfilosofe zei: Tranen die ge skruwt, hoevde nie te pissen... En ze had gelijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je heb weer eens helemaal gelijk.
Het lijkt veel meer als dat het daadwerkelijk is.
Dank je wel

Andere antwoorden (2)

Je zal ongetwijfeld wel minder hebben geplast.... Onze vochthuishouding regelt zichzelf op dat soort momenten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens bij onderstaande vraag, staan duidelijke antwoorden bij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar helaas niet de antwoorden die ik zoek.
Daar gaat het voornamelijk erom dat je na een tijdje geen tranen meer huilt.
En ik heb echt 2 weken lang tranen gehuild. Met af en toe een korte tussenpoze.
Maar ik kon niet merken dat het vocht echt op raakte. Neig dus een beetje naar het theoretische antwoord van Marleen. Maar dit is geen theorie maar waar gebeurt.