Hoe komt het dat je na huilen vaak knallende hoofdpijn krijgt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja! goeie vraag! Dit vroeg ik mij ook al af. Snel even de antwoorden doorlezen.

Het beste antwoord

Dat is het inhouden, als het vrij stroomt zoals bij een klein kind dan is er geen hoofdpijn... Maar wij ouderen houden terug, daarom is die hoofdpijn er nadien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1. Ik gooi het als het kan er helemaal uit en heb dan zeker geen hoofdpijn. Voel me daarna lekker ontspannen, leeg eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je Dounja... Jij kunt dat, luister naar jezelf...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij toch ook. Zo uniek ben ik niet. Ik ben net zo uniek als iedereen... ;-D

Andere antwoorden (4)

Ik denk omdat het vrij inspannend is, daarnaast span je de spieren in je nek en schouders aan en dat levert (bij mij) hoofdpijn op...

Tis ook niet niks een flinke jankbui!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na het huilen kan je lagere bloeddruk hebben. En daarmee kan je idd hoofdpijn van krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je voelt eerst verdriet en spanning dat moet eruit ,je huilt ,de ontlading zorgt dat je hoofdpijn krijgt. Huilen kan opluchten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spanning in je hoofd..