Ik heb latex-allergie, welke hypoallergene wegwerphandschoenen bestaan er zoal?

En waar kan ik zo iets kopen/bestellen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Zoals deze op de afbeeldingen...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

je kunt 's kijken bij kappersbenodigdheden of laboratoriummateriaal (VWR bv)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nitril handschoenen kunnen je een oplossing bieden.
Deze handschoenen zijn vervaardigd uit 100% synthetisch nitril en bevatten hierdoor geen Latex.
Ze hebben als eigenschap een enorm hoge treksterkte te hebben zodat ze heel moeilijk scheuren en/of stuk gaan. Nitril handschoenen zijn er in diverse kleuren, zoals blauw, wit, rose/magentha en zwart. Oa te krijgen bij http://www.maxisafety.be/nitril-wegwerphandschoen-3-ni3333-100.html

Toegevoegd na 7 minuten:
of vinyl handschoenen zouden ook geen kwaad mogen kunnen met je allergie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rubber , of vinyl maar je kunt ook allergisch zijn voor de poeder . Inderdaad wat al gezegd , bij een goede kappers groot handel is vaak een ruime sortering .