Dit is per persoon verschillend. Hoe lang bestonden de klachten bijvoorbeeld en welke mate van schade is er ontstaan? Soms merk je na 2 jaar nog verbetering.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn man moet elke twee maanden een B12-injectie. Een week ná de injectie voelt hij zich beduidend beter, en dat loopt weer langzaam terug, totdat hij na twee maanden weer een injectie krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi Tacuma, Volgens mij moet je man de injecties sneller nemen, eigenlijk net voor dat hij duidelijk aanvoelt dat het slechter word. Slechter voelen = Tekort = Schade aan je lichaam.