Ik werd eergisteren superhard met ee bal tegen me rechter oor aangegooid. Sindsdien hoor ik in me rechtoor wat minder en linkeroor voor gevoel beter?

Ik hoorde na die bal op me rechtoor 2 min. niks daarna trok het bij, ik dacht dat ik weer goed hoord maar toen ik scooter ging rijden hoorde ik me geluid van me scooter slecht. toen ik me hoofd omdraaide waardoor me goede oor het geluid opving hoorde ik het prima. Alle lage bass tonen hoor ik goed met me linker oor en me rechter erg slecht. Gaat dit over? Want keek op internet en iemand had het over vacuum gezogen waardoor me trommelvlies nu beschadigd is, valt dit in mijn woorden te "repareren"? ik ga maandag naar de dokter maar wil al een beetje weten wat daar gezegd gaat worden.

mvg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Brengt dat verandering in het wel of niet beantwoorden van deze vraag?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee ben geen hollander, want?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En nee het brengt er geen verandering in, maar dat weet ik wel waar ik aan toe ben.

Antwoorden (2)

Het KAN inderdaad vanzelf overgaan (heb zelf ook zoiets gehad en hoorde eerst ook niks maar het was vanzelf goedgekomen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat vanzelf weer over maar het is toch goed dat je toch even naar de dokter gaat! Maar het is wel apart dat je alle lage Bass tonen goed hoort met je linke oor en met je rechte weer niet. Je zou bijna denken dat het permanent is omdat wat stuk gaat in je oor, blijft stuk. maar ik denk dat je toch word doorverwezen naar de oorarts. Maar begrijp me niet verkeert het zou ook iets kleins kunnen zijn. Hoogstwaarschijnlijk iets kleins maar ik wou je even informeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Dat is dan mosterd na de maaltijd. Want vraagsteller is al lang bij de dokter geweest en weet als het goed is wat er aan de hand is.