Hoe kan ik zorgen dat ik een persoon minder claim?

Mijn vriendin zegt dat ik haar heel erg claim (achter haar aan loop, graag knuffel, vaak zeg dat ik veel om haar geef) ik weet dat ik dat doe. Maar ik kan dit niet echt stoppen. Hoe zorg ik ervoor dat ik iemand minder ga claimen? Want als het haar irriteert wil ik er natuurlijk mee stoppen.

Bedankt voor jullie hulp

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (3)

Probeer erachter te komen, waarom je dat doet. Ben je bijvoorbeeld onzeker, bang om haar te verliezen? Ga er eens rustig voor zitten en denk erover na en/of schrijf je gedachten hierover op. Als je voor jezelf goed duidelijk krijgt, waarom je dit gedrag vertoont, dan kan je eraan gaan werken.
Misschien is het een idee om voor jezelf na te gaan, of je inderdaad claimt en TEveel achter haar aanloopt, knuffelt etc. Dat kan ook een beleving van haar zijn.
En het kan ook nog zijn, dat ze zegt dat gedrag lastig te vinden, maar het eigenlijk wel heel leuk vindt.
Je zou er met haar over kunnen praten.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoek een afleiding als jij vermoed dat het weer zo ver is, of spreek met je vriendin af dat ze je een seintje geeft zodat jij direct de afleiding kan toepassen...zoek een goede afleiding iets wat je ook echt interesseert! en waar je helemaal in op gaat.

succes ermee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat menig vrouw het leuk zou vinden zoveel aandacht
Knuffelen zeggen hoeveel je om haar geeft vind ik gewoon lief
Achter haar aanlopen moet natuurlijk niet ziekelijk worden
Misschien ben jij verliefder dan zij?
Geen idee maar vind jou gedrag wel meevallen