Komt de pijn weer terug, als ik voetbal? nadat me enkel weer beter is, want ik heb hem namelijk gekneusd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als hij goed geneest niet

Antwoorden (2)

Als je zorgt dat de kneuzing de kans krijgt om te genezen dan kun je daarna gewoon sporten. Een kneuzing wil zeggen dat er bloed in je pezen of spieren zit. Bloed is een stof die een tijd nodig heeft om afgebroken te worden op de plek van de kneuzing. Dat vraagt om geduld en op een rustige manier zonder forceren weer gaan belasten. Dit doe je op gevoel van pijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je ervoor zorgt dat de blessure helemaal over is, zal het geen problemen geven met sporten !